Spanish Courses Unamuno

EspañolEnglish
Spanish Courses Unamuno se fundó en 1987 y fue una de las primeras escuelas de español para extranjeros de Salamanca.

Estamos acreditados por el Instituto Cervantes y además, somos centro examinador SIELE y CCSE.

En Spanish Courses Unamuno creemos que el aprendizaje del español no termina en el aula, por eso ofrecemos programas con cursos y actividades culturales y de ocio, para que los alumnos aprendan y vivan la cultura española.

Ofrecemos completos programas para grupos en Salamanca, Cáceres y Santander y cursos tanto presenciales como en línea.

Si quieres aprender español, preparar un examen DELE o formarte como docente de Español como Lengua Extranjera, tenemos el curso que buscas.

¡Te esperamos!

Spanish Courses Unamuno was founded in 1987 and was one of the first Spanish schools for foreigners in Salamanca.

We are accredited by the Cervantes Institute and we are also a SIELE and CCSE exam center.

In Spanish Courses Unamuno we believe that learning Spanish does not end in the classroom, that is why we offer programs with courses and cultural and leisure activities, so that students learn and live the Spanish culture.

We offer complete programs for groups in Salamanca, Cáceres and Santander and courses in classroom and online mode.

If you want to learn Spanish, prepare a DELE exam or train as a teacher of Spanish as a Foreign Language, we have the course you are looking for.

We will wait for you!

1.00 avg. rating (20% score) - 1 vote